Saturday, January 29, 2011

禱告


禱告,因為我渺小;
禱告,因為我知道我需要明暸,你心意對我重要。
禱告,已假裝不了;
禱告,因為你的愛我需要;
你關懷,我走過的你都明白。

有些事我只想要對你說,因你比任何人都愛我;
痛苦從眼中流下,我知道你為我擦。
在早晨我也要來對你說,主耶穌今天我為你活;
所需要的力量你天天賜給我,你恩典夠我用


你向上神祈祷?我们什么可以告诉神,因为他是我们天上的父亲和朋友。祈祷中我们更接近他的每一天。

Personal thoughts: Sometimes, I can be really tired(spiritually and physically) that I won't feel like praying. But when I pray, I feel so much closer to God that I can tell Him anything and I want to tell Him every single thing. God is our heavenly father, our best friend, our shield, or life, our redeemer and so much more. I feel enlightened after each prayer,  feel like drawing closer to Him even more. Prayer is important and essential. Pray because we need God's love. Pray because we need wisdom. Pray because God is important.
个人的想法:有时候,我可真是累(精神上和肉体上),我会感到像祈祷。但是当我祈祷,我觉得这么多接近真神,我可以告诉他任何东西,我想告诉他每一件事情。神是我们的天父,我们最好的朋友,我们的盾牌,或生活,我们的救赎等等等等。我觉得每一个礼拜之后开明。

No comments:

Post a Comment