Thursday, February 3, 2011

求主充滿我

求主充滿我




主,我來尋求你的面,求你充滿我,來充滿我,
主,我渴慕你的同在,求你潔淨我,來充滿我。

耶穌,耶穌,耶穌,耶穌,你的寶血洗淨我,
耶穌,耶穌,耶穌,耶穌,你以恩典我我冠冕。


Personal Thoughts: I especially like the part when it says 'I am searching for you, Lord. Please fill me/guide me' and 'Jesus' blood cleanses me and my sins'. Sometimes when I think about sinning, I would think of Jesus dying on the cross for me. And when we want to draw closer to God, we need to pray, ask Him to let us understand His word better. We need to ask him to 充滿我!

个人的想法:我特别喜欢的部分时,说'我为你,主搜索。请填写本人/引导我'和'耶稣的宝血洗净我和我的罪'。有时候,我想犯罪,我认为对我死在十字架上的耶稣。而当我们要画更接近主,我们需要祈祷,求他让我们明白他的话更好。我们要问他 充滿我!

No comments:

Post a Comment